Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 8 November 2012

Membuang Saka Dari Badan

Tiada ulasan :
Saka adalah jin belaan yang diwarisi oleh keturunan kita. Setelah nenek atau moyang kita meninggal dunia, jin tersebut akan mencari perumah baru. Biasanya dia akan mencari anak atau cucu yang mudah di masuki. Bukan semua orang boleh mewarisi saka, saka akan memasuki badan orang yang mempunyai tenaga negetif yang sesuai dengan tenaga jin tersebut.  

Tidak dinafikan jika anda mempunyai saka, anda memang susah nak dapat jodoh. Perhubungan anda dengan awek anda biasanya tidak kekal lama kerana perasaan benci, cemburu atau takut terhadap awek anda. Jin itu tidak suka anda berkahwin kerana perkahwinan boleh meningkatkan tenaga positif dalam diri anda.

Jika anda nak tahu samada anda mempunyai saka atau tidak, anda boleh download ayat-ayat ruqyah dan dengarnya dengan khusyuk. Jika tanda-tanda di bawah muncul ketika mendengar ayat-ayat tersebut, ada kemungkinan anda mempunyai saka atau jin yang duduk di dalam tubuh anda;-

- mengantuk
- sendawa
- terkentut
- sakit kepala
- sakit dada
- terasa panas di tengkuk
- dada terasa berdebar-debar
- terasa ada benda bergerak di bawah kulit
- terasa loya dan muntah
- terbersin
- terberak-berak
- perut berbunyi
- rasa tak tentu arah, nak marah dsbnya

Jin itu akan terasa tidak selesa bila mendengar ayat-ayat ruqyah tersebut dan akan cuba keluar. Jika jin itu berjaya dikeluarkan, ia akan cuba masuk balik. Salah satu caranya dengan membuat anda stress dan benci kepada orang sekeliling anda. Jangan layan perasaan benci ini. Ia adalah datang secara palsu. Terus amalkan ayat ruqyah tersebut sampai bila-bila. Selain itu anda juga boleh berjumpa perawat Islam untuk memohon bantuan bagi membatalkan perjanjian yang telah dibuat oleh nenek moyang anda dengan jin tersebut. 

Ayat ruqyah boleh di download  di sini

http://mp3skull.com/mp3/mishary_ruqyah.htm 

Tiada ulasan :

Catat Ulasan